Dnes mi přišla zásilka s dvěma dálkovými ovladači vjezdové brány. Z balíčku se ovšem vysypalo i něco, co jsme si nedomluvili. Něco, co tam být nemělo a co mě velmi překvapilo. Bylo to…
balení gumových medvídků! U eshopu s doplňky k bránám, vratům a plotům. Bylo úplně pidi, ale překvapilo mě tak moc, že píšu dnešní příspěvek. 🙂
Za málo peněz, hodně muziky
Obchod proběhl v pořádku. Peníze jsem zaplatil dopředu přes platební bránu a eshop mě ihned informoval o předání balíčku dodavateli. Když se při otevírání balíčků, kde je „přece jasné“ co v něm bude, vysypali medvídci. Bylo to velmi příjemné překvapení.
Tak moc jsem si byl jistý, že se na mě vyvalí jen ovladače, že mi taková desetigramová prkotina udělala radost, jakkoliv je malá. Objednávka měla hodnotu 849 Kč. Cena oněch medvídků je podle srovnávače heureka.cz 3 Kč. Budeme si jako obchodníci tipovat, že velkoobchodně je můžete koupit třeba za 1,5 Kč a rázem tu máme dárek, v hodnotě přibližně 0,2% objednávky. Ten zařídil, že zákazník na obchodníka hned tak nezapomene. Už to nebude nějaký anonymní eshop s pohony bran. Montego si budu pamatovati na příště. Jako pochvalu dávám zpětný link. Vidíte, tu je druhé ponaučení. Lidé mají tendenci dárky a laskavosti oplácet. Protože se cítí zavázáni.
Dávejte dárky a dělejte laskavosti
Jednou se Vám určitě vrátí tak, jako se to vrací mě. Na tu poslední vratku jsem čekal hned několik let a stala se jen před několika dny. Zákaznici jsem odvezl někdy okolo roku 2013 autem na nádraží, aby nemusela na MHD. Nyní jsem po letech dostal milý email s referencí na moji osobu a pozvánku do výběrového řízení pro naši firmu. Možná, že by se do toho dal zamotat vesmírný zákon o zachování energie, v každém případě to však funguje. 🙂
PS.: Nepleťte si dárky a reklamní předměty (ty poznáte podle loga).
Přečteno 255x.